🐰 WIOSNA I KRÓLIK...

...czyli paznokciowa stylizacja.




Święta już niedługo. Swoją drogą piękne i refleksyjne.


Postanowiłam przyozdobić swoje paznokcie z pomocą naklejek zakupionych w Rossmannie.

Postawiłam na lakiery hybrydowe marki Semilac
 (Sleeping Beauty, Little Rosie), oraz bazę i top z Neonail.



Niestety ukruszenie trzech paznokci, poskutkowało tym, że chcąc, czy nie chcąc musiałam dokleić tipsy, aby zachować pewną estetykę.

Dokleiłam je po raz pierwszy w historii zajmowania się paznokciami.
Zakupiłam je również w Rossmanie. 



Piękne, kwiatowe ornamenty krzyczą : PRZYSZŁA WIOSNA !
Natomiast małe twarzyczki słodkiego królika : to już czas, poświęcić wielkanocny koszyczek !



EFEKT 



🐰🐰🐰






Naklejki wodne - nie wiedziałam, że aż tak łatwo się je nakłada.

Naklejki zwykłe - instrukcja na odwrocie nieadekwatna do rzeczywistości. Musiałam wykombinować coś sama. Też łatwo. 






Jaki manicure króluje u Was na wiosnę ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 shyness beauty , Blogger