To, co najlepsze #1 Bzy, jeansy, przeczytane.

Maj, jeden z najpiękniejszych miesięcy postanowił minąć....




Chciałabym podsumować ubiegły czas pachnący bzem.



#1
Przede wszystkim ulubiona rzeczą, jest fakt, że zmieniła się pogoda. Ciepło, pachnąco, zielono.

#2
 

Każdy nowy kawałek Adele, niczym bomba. Świetny głos, teledysk całkowicie inny niż wszystkie i te nuty przy których się rozpływam. Posłuchajcie.

#3 
Film, do którego zawsze wracam. Nie wiem co jest w nim takiego. Może siła przyjaźni, która marzy się każdej dziewczynie. Czwórka bratnich dusz oraz wędrujące spodnie. 
"Stowarzyszenie wędrujących jeansów".



#4 
Matowa pomadka  w płynie z Golden Rose w odcieniu numer 3 całkowicie zawładnęła moim sercem. Przymierzam się do kupna kolejnej, oraz oczywiście - do napisania recenzji.


#5 
Czytałam ją od grudnia. W końcu zakończyłam. Szkoda, gdyż każdy jej rozdział dawał życiową wskazówkę. "Bóg nigdy nie mruga" - polecam każdemu.



Jak minął Wasz maj ?



Shyness.

10 komentarzy:

  1. Nie odpisałaś mi:( Poznamy Twojego chłopaka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go znam :P
    Nie, nie poznacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu?:(

      Usuń
    2. Chociażby dlatego, że ani ja, ani On sobie tego nie życzymy. A poza tym blog nie jest na temat mojego prywatnego życia, ani osób w nim. :>

      Usuń
  3. Oj tam ale jedno zdjęcie razem na instragram by nie zaszkodziło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama niechętnie wstawiam siebie, to co mówić z kimś :D zobaczymy

      Usuń
    2. Zdjęcie z ukochanym to łatwiej niż samej:)

      Usuń
    3. Możesz chociaż o nim opowiedzieć:)

      Usuń
    4. Czemu nic nie odpowiadasz?

      Usuń
  4. Może kiedyś o nim wspomnę :>

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 shyness beauty , Blogger