Witam ponownie ☀

Pomimo, że należę do osób, które lubią posiadać swoją własną rutynę, znać plan i mieć wszystko pod kontrolą, to nie oznacza, że nie lubię zmian. Wręcz przeciwnie. Akceptuję je. Oczywiście te, które prognozują dobrze...
Dzisiaj po raz pierwszy piszę do Was z mojej nowej strony. Wcześniej mogliście poznać mnie na shynessbeauty.blog.pl. Tamten blog nadal istnieje. To znaczy, że możecie zapoznać się z jego zawartością....


Natomiast ja potrzebowałam zmiany. Spróbować gdzieś indziej. I pojawiłam się na blogspocie. Trochę mi żal i uczę się od nowa. Mam nadzieję, że będzie to lepsza przygoda. Liczę na to, że czytelnicy, którzy byli obecni na starej platformie również odnajdą mnie tutaj...a nowi - dopiero, co poznają.


                                                                                                                             

                                                                                                               Shyness.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 shyness beauty , Blogger