Listopad, czyli święta.?cz.1

No i się zaczęło. Witryny sklepowe  przepełniają się czerwienią, złotem, srebrem, bielą. Wiem, że niektórych to razi. Natomiast ja naprawdę to lubię. Taki stan rzeczy wpływa bardzo pozytywnie na mój nastrój. Wybieranie ozdób świątecznych, dekorowanie, pakowanie prezentów, to, to na co czekam najbardziej co roku, zaraz po duchowym przeżyciu tego pięknego święta. Już rozglądam się za świątecznymi prezentami. Czy za wcześnie?



.....nie. 
Może niektórzy uznają to za szaleństwo. Ale ja o prezentach zaczynam MYŚLEĆ (czyli, jeszcze nie kupować !) już nawet w wakacje. Dlaczego ? A no dlatego, że zdaję sobie sprawę jak czas szybko leci i jak jest go mało. I nie. Nie jestem ani próżna, ani materialistyczna. Po prostu chce mieć wszystko zaplanowane  wcześniej, za jakiś czas kupić, aby przed samymi świętami i w trakcie ich skupić się na tym co najważniejsze. W tamtym roku takie działanie zdało egzamin.


W tym roku rozważania zaczęłam "późno", bo dopiero kilka dni temu. 

Ale mam nadzieję, że dzisiejszy post pomoże Wam podjąć decyzję, co do prezentowym zagwozdek. 
Pokażę Wam kilka znanych lub mniej znanych stron internetowych , na których możecie zamówić ciekawe przedmioty etc.

 No to zaczynamy.



Trzy sprawdzone przeze mnie strony internetowe z kosmetykami to :
1) www.mintishop.pl - bardzo lubię ten sklep. Duży wyrób kosmetyków, lakierów (Semilac też), wosków, świec, akcesoria. Przesyłka bardzo szybka. Proponuję zwrócić uwagę na kategorię ZESTAWY UPOMINKOWE. Tam możecie znaleźć od razu bardzo ładnie zapakowane zestawu kul i innych dobroci do kąpieli. Mnie urzekł szczególnie jeden - dla faceta :) Interesujące jest również to, że strona internetowa na "jak na tacy" podaje nam Pomysły na prezent, które warto sprawdzić.



2) www.kosmetykizameryki.pl - strona o podobnej zawartości. Jednak ceny nieco niższe. 

3) www.aromatella.pl - zamówiłam raz w tamtym roku i jestem bardzo zadowolona. Powiem krótko - przeróżne słodkości nie do jedzenia :) Aczkolwiek tutaj również znajdziecie markę Bomb Cosmetics. Bardzo ciekawy wybór na prezenty nie tylko pod choinkę.


Pozostałe rzeczy:
1) www.granashop.pl - bardzo polecam. Niskie ceny. Szybka przesyłka. łatwa reklamacja w razie wadliwego towaru. 

2) pl.dawanda.com- o da wandzie poświęciłam oddzielny wpis na moim starym blogu, dlatego też odsyłam - Tajemnicza paczka i Co jest w tajemniczej paczce
Zdania nie zmieniłam i uważam, że to miejsce, w którym znajdziecie przeróżności na każdą okazję i dla każdego, nawet dla tych, którzy "mają już wszystko" :) POLECAM

3) The muggiest - strona na facebooku, niestety nie ma sklepu internetowego. Można napisać i spokojnie się dogadać. Niczego nie zamawiałam, aczkolwiek patrząc na cudne i ręczne robione kubki,stwierdzam, że jest warto :)



Na razie tylko tyle :) Chociaż patrząc po ilości na każdej z pojedynczej stron można dostać oczopląsu. 


Druga część pojawi się już wkrótce - a w niej moje propozycje na  prezenty dla Niej i dla Niego.




A Wy kiedy rozpoczynacie świąteczne przygotowania? Piszcie. 



Kisses.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 shyness beauty , Blogger