🎄 BLOGMAS 2016 🎄

Dołączyłam do akcji BLOGMAS


Podjęłam się wyzwania pisania od 1 grudnia do 24 grudnia.
Postanowiłam zrealizować punkty podane przez autorkę akcji, oraz dorzucę własne pomysły.
Kalendarz na grudniowy miesiąc mam już zapełniony, wylewa się wręcz pomysłami.
Co z tego wyniknie ? Oby jak najlepsze COŚ :)




Więcej informacji tutaj : BLOGMAS 2016

🎄A może jest tu ktoś, kto także chce blogować do świąt każdego dnia ?



Natalia.




Ps. Popełniłam szaleństwo i na moim yt kanale pojawił się pierwszy filmik. 
Pewnie jutro rano się obudzę i go skasuję, twierdząc, co żem uczyniła. (narazie nieaktualne)

8 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki masz plan na blogi?

    OdpowiedzUsuń
  3. Na wpisy hihihi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to wolę nie zapeszac. Powiem tylko że część, czyli 12 pomysłów na wpisy pochodzi z akcji Blogmas.

      Usuń
  4. Również biorę udział w Blogmasie i mam aż za dużo pomysłów! Jak my się z tym wyrobimy?! :) Do "zobaczenia"! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, ale jakoś damy radę. Powodzenia :)

      Usuń

Copyright © 2014 shyness beauty , Blogger