👄👠💅 Lustereczko powiedz przecie

Dzisiaj zapraszam na TAG, który odkryłam w internecie.
Odpowiem na pytania w nim zawarte i zapraszam każdego do udzielania swoich odpowiedzi.


👄

"Wiesz, jak można się przekonać, czy kobieta jest naprawdę piękna? Przyjrzyj się jej rano, zaraz po 
prze­budze­niu. Bez makijażu, bez wymyślnej fryzury, jak ją Pan Bóg stworzył. Jeżeli jest naprawdę piękna, to i wtedy będzie."
Jonathan Carol.





Czym jest piękno ? Czy jest jakikolwiek ideał piękna ?

Pewnie, że tak.

GDZIE JEST PIĘKNO ?



Ale czy to nie jest przypadkiem niesprawiedliwe ?
Ktoś , kto nie ma idealnie symetrycznej twarzy może poczuć się gorzej...


Ważne, żeby odkryć piękno, które drzemie gdzieś głęboko w NAS.



Odkryć swoją wartość.
A może ją wybudować.
A może znaleźć na nowo.








👄  Jak czujesz się bez makijażu?

Zacznijmy od tego, co jest u mnie codziennym makijażem. 
W skład niego wchodzą: korektor + tusz do rzęs + kredka do brwi. I tyle (pomijając ważne wyjścia, kiedy to naprawdę lubię się odpicować, bądź dzień, w którym najdzie mnie ochota na mocniejszy makijaż).
Ale...
Bez makijażu nie czuję się źle dopóty, dopóki ktoś niespodziewanie nie zapuka do drzwi. Pierwszy odruch ? Gdzie jest kredka do brwi i korektor! Tak, to chyba moje niedoskonałości cery sprawiają, że nie zawsze mam ochotę pokazać się nawet bez delikatnych poprawek. 



👄 Gdybyś mogła wybrać tylko jeden element w makijażu, 
to jaki byś wybrała ?


Wróćmy do punktu pierwszego. Zrobiłabym losowanie pomiędzy korektorem, tuszem, a kredką /produktem do stylizacji brwi. Szybkie obliczenie prawdopodobieństwa ....i wybieram kredkę do brwi, zakładając przy tym, że moja cera jest w idealnym stanie.  



👄 Z całego świata znikają podkłady do twarzy, możesz zatrzymać tylko jeden dowolny. 
Który byś wybrała?

Hmm..prawda jest taka, ze użytkowałam niewielką ilość podkładów w całej mojej przygodzie z makijażem. Jednak wybór padnie na bardzo wydajny i drogi podkład z szafy Bourjois o nazwie Flower Perfection. Wyobraźcie sobie, że zakupiłam go na promocjach w Rossmannie 2015 roku, a prawie ostatnią kroplę wydobyłam z niego we wrześniu tego roku. Skończył się w najmniej oczekiwanym momencie, kiedy to wykonywałam makijaż na ważne wyjście. Na szczęście zdążyłam nałożyć chociaż pierwszą warstwę. Był naprawdę w porządku.


👄 Czym kierujesz się kupując kosmetyki kolorowe 
do makijażu?

Uniwersalnością. Patrzę, co naprawdę mi się przyda, a czego nie będę wcale używała.
Tak, kupuję rozważnie kolorówkę. 
Kiedyś tak nie było. Życie nauczyło - trzeba oszczędzać. Przykładowo: do mojego koszyka na pewno nie trafią na chwilę obecną żadne kolorowe cienie (błękity, zielenie etc). 
Wybieram tylko te odcienie kosmetyków, co do których jestem pewna.
Oczywiście przy wyborze danego produktu, bardzo istotną rolę odgrywają opinie i recenzje.


👄 Co Cię bardziej interesuje : makijaż czy pielęgnacja ?


Nie wyobrażam sobie najpiękniejszego makijażu świata nałożonego na niewypielęgnowaną cerę. Umówmy się - to nie będzie dobrze wyglądało. I chociaż interesuje mnie wizaż i lubię bawić się makijażem na mojej twarzy, to bez wcześniejszego peelingu, nawilżenia, czy nałożenia maski, mogę zapomnieć o spektakularnym efekcie.


👄 Stoisz przed lustrem, bez makijażu, bez ubrania - zupełnie nago. Kogo w nim widzisz?

Trudne pytanie...
Siebie.


👄 Jak dbasz o swoje ciało i ile czasu dziennie mu poświęcasz?


Bardzo mało. Nie lubię nakładać balsamów. Dla mnie sprawę załatwiają wszelkie KREMOWE żele do mycia. O czasu do czasu pokuszę się o KREMOWE peelingi.
No i ćwiczenia. Tworząc ten post mam zastój, więc obiecuję, że wrócę do ćwiczeń. Słowo się rzekło!


 👄 Wymień 3 produkty jedzeniowe które spożywasz i które Twoim zdaniem najbardziej dbają o nasze ciało, cerę i włosy.

Kłamać nie będę. Jem wszystko. A co z tego pomaga ? Na pewno coś. Nie znam się na tym kompletnie. Jedynie co mogę powiedzieć, to wydaje mi się, że spożywany przeze mnie cynk i witamina B6, B12 w pewnym stopniu pomogły.




👄 Jak czujesz się po zjedzeniu fast food/ słodyczy/ chipsów?


Źle. Słodycze i chipsy jem bardzo rzadko. Najczęściej mam ochotę przed "tymi dniami", co nie oznacza, że wtedy obżeram się ile popadnie, mało kiedy ulegam pokusie. 
Fast foody ? Teraz bardzo rzadko. Na szczęście. Nie trujmy się !




👄W skali od 1-10 na ile uważasz się za atrakcyjną?


Mocne 2/10. 


Nie umiem odpowiedzieć na to pytanie.



👄

Ważne, abyśmy znaleźli piękno w sobie. Jeśli kochasz siebie, pokochasz też innych i dostrzeżesz w nich piękno.





"Choćbyśmy cały świat przemierzyli w poszukiwaniu Piękna, nie znajdziemy go nigdzie, jeżeli nie nosimy go w sobie…"
Ralph Waldo Emerson









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 shyness beauty , Blogger