Pastele na wesele #2馃拝

Lubi臋 prostot臋. Odnosz臋 to r贸wnie偶 do paznokci. 
Im mniej tym lepiej, a ca艂o艣膰 mog膮 doskonale uzupe艂ni膰 ciekawe detale. 
Zapraszam na wpis dotycz膮cy manicure, kt贸ry przygotowa艂am na jutrzejsze wesele.




Niekt贸rzy mog膮 spostrzec, 偶e tytu艂 tego wpisu gdzie艣 ju偶 pojawi艂 si臋 w zakamarkach bloga.
 Ot贸偶 tak. Dok艂adnie rok temu o podobnej porze szykowa艂am si臋 na wesele, podczas kt贸rego moje paznokcie prezentowa艂y si臋 tak : 

馃拝

Dzisiaj postawi艂am na sprawdzony ju偶 przeze mnie look. Tym razem b臋d膮 to hybrydy marki 
Semilac i Neonail.

Ju偶 od kilku miesi臋cy mam jeden i cudowny spos贸b na bardzo szybki porost paznokci, wtedy, gdy chc臋 aby wygl膮da艂y naprawd臋 dobrze, nie czekaj膮c, a偶 same urosn膮 po to,
aby wybi贸rczo si臋 po艂ama膰.
Sztuczne paznokcie z firmy KillyS, to ju偶 chyba pi膮ta paczka, kt贸r膮 kupi艂am. Mo偶na dosta膰 je 
w Rossmannie, jak i inne ciekawe akcesoria 
do paznokci. 
Sprawdzaj膮 si臋 u mnie rewelacyjnie i dobrze wsp贸艂graj膮 z hybryd膮.
Szczerze Wam powiem, 偶e nigdy nie przypuszcza艂am, i偶 zdecyduje si臋 na ten krok. My艣la艂am, 偶e to zbyt sztuczny dodatek.
A dzisiaj 艣miem twierdzi膰: to m贸j ulubiony spos贸b na 艂adne paznokcie!
 I jakie to wygodne. Na co dzie艅 mog臋 mie膰 zwyk艂e, kr贸tkie, a nast臋pnego dnia sprawi膰 sobie 艂adne i wygl膮daj膮ce naturalnie migda艂ki.

馃拝


1. Przygotowa艂am paznokcie, to znaczy: wyci臋艂am sk贸rki, zmatowi艂am powierzchni臋 p艂ytki oraz dodatkowo przemy艂am clenarem, aby mie膰 pewno艣膰, 偶e uzyskam g艂adki paznokie膰. 
Wybra艂am odpowiednie rozmiary z paczki paznokci i przyklei艂am za pomoc膮 kleju, 
kt贸ry jest do艂膮czony do zestawu. 
Swoj膮 drog膮 dobrze si臋 trzyma 
(pomimo to, warto mie膰 go ze sob膮 w torebce 
- w nag艂ych sytuacjach).




Oczywi艣cie nie zamierza艂am zostawi膰 ich naturalnej d艂ugo艣ci, gdy偶 jak dla mnie to "ma艂a" przesada. Dlatego te偶, za pomoc膮 dosy膰 mocnego pilnika oraz obcinaczki do paznokci, skr贸ci艂am je do odpowiedniej dla mnie d艂ugo艣ci. Przy powt贸rzeniu tych czynno艣ci u drugiej r臋ki, pami臋ta艂am, aby wielko艣ci pi艂owanych paznokci, nie r贸偶ni艂y si臋 od wcze艣niejszych zrobionych
 u poprzedniej d艂oni.





2. Sztuczne paznokcie zmatowi艂am bloczkiem polerskim oraz przemy艂am clenarem. 
Jak dla mnie jest to konieczne, aby usun膮膰 wszystkie niepotrzebne py艂ki.


3. Na艂o偶y艂am baz臋 firmy Neonail.

4. Kolejny krok to dob贸r odcieni. Od pocz膮tku wiedzia艂am jakie to b臋dzie zestawienie. Wola艂am postawi膰 na sprawdzony ju偶 przeze mnie rezultat, kt贸ry doskonale wsp贸艂gra z jutrzejsz膮 stylizacj膮.
Jasny odcie艅 to kolorek z firmy Semilac o nazwie "Little rosie". Kojarzy mi si臋 g艂ownie weselnym manicure, a  w po艂膮czeniu z syrenk膮 daje wymarzony efekt.  Pi臋kny szaro-br膮zowy, no w艂a艣nie.. zupe艂nie nie wiem jak okre艣li膰 barw臋, kt贸r膮 reprezentuje lakier Neonail 
"Warming Memories" z kolekcji o tej samej nazwie.





5. Na wybrane paznokcie nanios艂am klasyczn膮 syrenk臋 z Neonail. Niestety druga r臋ka, jak na z艂o艣膰, zupe艂nie mi nie wysz艂a, dlatego musia艂am zrobi膰 j膮 ponownie dzisiaj rano. A 偶eby tego by艂o ma艂o syrenka wysypa艂a mi si臋 z pojemnika...Konieczny jest ponowny zakup, gdy偶 jak dla mnie to najlepsze uzupe艂nienie lakieru. 
Ale 偶eby tego te偶 by艂o ma艂o, dzisiaj rano zepsu艂 mi si臋 kabel od ulubionej lampy. Musia艂am doko艅czy膰 ma艂a lamp膮 z Semilaca, kt贸ry utwardza po jednym/ g贸ra dwa palcu.



6. Na koniec zwyk艂y top coat z Neonail 
oraz przemycie cleanerem.


Zdaj臋 sobie spraw臋 z r贸偶nych niedoci膮gni臋膰. 
Jak cz艂owiek si臋 bardziej stara, to czasem efekt jest odwrotny od zamierzonego. Co艣 o tym wiem. 
Ale c贸偶. Bywa i tak.





Zamys艂 i koncepcja tej stylizacji paznokci bardzo mi si臋 podoba. Uwa偶am j膮 za bardzo uniwersaln膮 propozycj臋, kt贸r膮 mo偶na wykorzysta膰 b臋d膮c weselnym go艣ciem, a nawet pann膮 m艂od膮. 
Oczywi艣cie to te偶 dobra propozycja na co dzie艅 do pracy, gdy偶 nie ma w niej nic wyzywaj膮cego,
 a wr臋cz przeciwnie - dodaje klasy i delikatno艣ci.




Dobrego dnia !

馃拝

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Copyright © 2014 shyness beauty , Blogger