🎁24.12.2016 - Podsumowanie kalendarza. - Douglas

Nie mam już co otwierać.




Grudniu, nie odchodź.

Grudzień, mój ukochany miesiąc postanowił bardzo szybko minąć.
Spędziłam go bardzo dobrze, 
pomimo pewnych 
ostatnich przedświątecznych wydarzeń.

Otwieranie kalendarzy sprawiało mi ogromną radość.
Jak dziecko..

Kalendarz z Milki zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. ładne, zgrabne i spore czekoladki przyzwyczaiły mnie do jedzenia słodkiego, w szczególności te z białym nadzieniem. 
Interesujące kształty figurek zaskakiwały każdego dnia.


Kalendarz Biedronkowy za niecałe 3 zł był naprawdę w porządku. Czekolada może nie smakowała, jak z wyższych półek, ale była dobra. Każdego dnia można było otworzyć okienka i ujrzeć małą okrągłą czekoladkę z różnymi wzorami, każdego dnia inny. 



Kalendarz z Douglasa, bo w zasadzie jemu poświęcam ten wpis
 - był super !
Na początku miałam mieszane uczucia. 
Jednak później troszeczkę się rozkręcił.
Bardzo podoba mi się to, że mam tyle nowości do przetestowania.
 Niektóre, już zostały przeze mnie sprawdzone 
i jestem zadowolona ! 
To prawda, że 129 zł to dużo jak za próbki, ale już wiem, że jest kilka produktów pełnowymiarowych, a same próbki nie są, aż tak maciupeńkie. Mamy różne pojemności.
Zobaczcie, co przyniosła trzecia tura!



MERCEDEZ - BENZ VIP CLUB PURE WOOD EDT MINIATUR 7 ML

WOOW. Ale ładne ! Męskie i powędrowały jako dodatek do prezentu. Fajnie, że mężczyzna też może mieć w plecaku swoją                 "perfumetkę" i to w dodatku MERCEDESA !
No, czyż to nieurocze?





DOUGLAS HOME SPA SUGAR CUBE HARMONY OF AYURVEDA 24 G

Kolejna kostka rosołowa...sorry, zapachowa do kąpieli :) 
Ładny zapach, na pewno użyję. 
Poprzednią już roztopiłam i dała całkiem fajny efekt.




DOUGLAS HAIR ULTIMATE SHINE SHAMPOO 30 ML


Nie no... to opakowanie i zapach jest przepiękne ! 
Akurat tego dnia wypadało umyć włosy i jak na pierwszy raz ok. Pięknie.



STARSKIN BIO CELLULOSE EYE CATCHER

A to ciekawostka przyrodnicza.. nie miałam czegoś takiego, 
więc chętniej przetestuję.




DOUGLAS MAKE - UP LIP LINER "BOIS DE ROSE"

HIT! Nie dość, że naturalny kolor ust, to w dodatku trwały. 
Bardzo lubię tą konturówkę! 
Tak się trafiło, że moje z "Smart girls get more" 
postanowiły się pokończyć i pogubić.


DOUGLAS NATURALS HYDRATING MASK SACHET 
10 ML

Masek nawilżających nigdy za wiele.



DOUGLAS HAIR ULTIMATE SHINE MASK 25 ML

Dosyć śmieszne, gdyż tego dnia zamiast otworzyć okienko numer 21, światło dzienne ujrzała zawartość okienka 22. 
Pomyliły mi się dni.
Oczywiście to okienko " odpakowałam" dnia następnego. 
Nie jestem taka zachłanna !
W każdym razie czekała tutaj na mnie maskę - 
komplet do szamponu.




ANNY 6 IN 1 MINI 6 ML

Mały lakier do paznokci. Szkoda, że nie kolor.


ANNAYAKE ULTRATIME LIFTING ANTI-WRINKLE EYE CONTOUR CARE 7 ML

W skrócie: liftingujący, przeciwzmarszczkowy krem pod oczy. 
No dobra, to nie był skrót.
W każdym razie zapowiada się ciekawie,


!No a dzisiaj, okienko 24.
Otwieram przy Was:

TONI GARDI SEASIDE WOMAN EDP 15 ML

 Zapach to totalnie nie  moje nuty zapachowe.


I to by było na tyle. 
Czekajcie, bo dzisiaj kolejny wpis.
Zdaje sobie sprawę, że pewnie nikt tutaj dzisiaj nie przyjdzie, każdy zalatany i zabiegany.

Trzymajcie się !



















Miłego świętowania !


























2 komentarze:

  1. Fajny ten kalendarz z douglasa. Sama bym nie kupiła, ale z chęcią chciałabym dostać na prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 shyness beauty , Blogger