⭐🎄🎅24.12.2016 - Makijaż.

Akcja blogmas tutaj dobiega końca!







W tym wpisie chciałabym przedstawić  makijaż wigilijny, 
oraz strój, który wybrałam
 na ten wyjątkowy wieczór. 
Sekret tego postu jest taki, że tworzyłam go 
(opisy i zdjęcia kosmetyków, fotkę makijażu zrobiłam w Wigilię) dwa/ trzy dni przed czasem i nie miałam pojęcia, 
czy ujrzy światło dziennie.


W tym roku stonowałam  z makijażem. 
Wybrałam klasyczną opcję nie tylko na paznokciach.
Przed makijażem znalazłam czas na dogłębną i dokładną pielęgnację, której nie będę 
opisywała tym razem.
To temat na oddzielny wpis.

Między innymi, użyłam :

 Podkład Catrice HD Liquid, w kolorze 010

HIT I NAJLEPSZY PODKŁAD EVER !
Tyle powiem! Zasługuje na miano kosmetyka wszech czasów, 
to prawda co o nim piszą w internetach.
Recenzja w planach.

 Korektor Catrice, 010

Jak widać do pary i to kolejny największy ulubieniec kosmetyczny. 


 Korektor z firmy Floslek.

To stały rezydent mojej kosmetyczki od lat.
Jestem obserwatorem tego, jak zmieniała się jego cena przez lata.
Nigdy nie zawodzi.

Do nałożenia i rozblendowania produktów użyłam dwóch gąbek:
 z Natury, oraz nowości z Avonu, małej czarnej gąbki, idealnej 
do rozprowadzenia korektora w trudno dostępnych miejscach.



















STRÓJ

Szara, prosta sukienka ze sklepu ZOIO.
Mała słodka choineczka z Apartu.
Piękne kolczyki z Avonu.
Przepaska - allegro.
Czarne rajstopy.
Kapcie misie.









Chciałabym podziękować każdemu z osobna. 
Każdemu kto odwiedzał mojego bloga podczas akcji
 BLOGMAS 2016 i tym, którzy komentowali posty. 
To bardzo miłe.
Także wszystkim współuczestniczącym w blogowaniu i osobie, która założyła tą akcję.
Nie mogę uwierzyć, że już minęło.



Życzę Wam zdrowych świąt.
Jak jest zdrowie, jest wszystko.

Życzę, abyście skosztowali przysmaków, ale się nie przejedli.

Miłości.

Pomyślności.

Spokoju.

Wesołych  Świąt w gronie najbliższych !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 shyness beauty , Blogger